Obchodné podmienky

v zmysle ustanovenia § 273 ods. 1 Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v
platnom a účinnom znení (ďalej len „Obchodné podmienky“)

 

I.
Všeobecné ustanovenia

Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménouhttps://leteckezazitky.sk/ je

Predávajúci:

Obchodné meno: Letecké Zážitky, s.r.o.

Sídlo: Letisko 918, 900 50 Kráľová pri Senci

IČO: 52531031

DIČ: 2121067674

Registrácia: Obchodný register Okresného súdu Bratislava I,

Odd.: Sro, vložka č.: 139481/B

E-mail: obchod@leteckezazitky.sk

Tel. č.: +421 908 770 702

Štatutárny orgán: Norbert Chromek

(ďalej ako „Predávajúci“)

1. Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá je odberateľom služieb
od Predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu na
www.leteckezazitky.sk (ďalej aj „Internetový obchod“) a
ktorá vyplnila elektronickú Objednávku a elektronicky ju odoslala za účelom
objednania služby (ďalej len „Kupujúci“).

  1. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá si neobjednáva služby ponúkané
    prostredníctvom Internetového obchodu pre účely jeho ďalšieho predaja
    iným osobám, alebo fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej
    zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo výkonu
    zamestnania či povolania (ďalej len „Spotrebiteľ“).
  2. Obchodné vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim založené objednávkou v
    tomto Internetovom obchode podľa bodu 4 Obchodných podmienok, sa riadia
    týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe zmluvné strany záväzné.
  3. Elektronickou objednávkou (ďalej ako aj „Objednávka“)
    sa rozumie elektronický formulár nachádzajúci sa na webstránke
    Internetového obchodu odoslaný Kupujúcim elektronicky za účelom
    objednania služby, ktorý okrem iného obsahuje informácie o Kupujúcom
    podľa bodu 6 Obchodných podmienok.
  4. Službami, ktoré poskytuje Predávajúci sa rozumejú najmä: a) Zážitkové
    lety, b) Pilotom na skúšku, c) Zoskok s padákom, d) Let balónom, e) Let
    vrtuľníkom, f) Akrobatický let, g) Let stíhačkou, h) Veterný tunel, ch)
    Paragliding, i) Let na vetroni, j) Let rogalom (ďalej aj ako „Služby“).
  5. Služby poskytuje priamo Predávajúci, alebo iní poskytovatelia
    prostredníctvom Predávajúceho, ktorí sú oprávnení na vykonávanie
    Služieb v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky
    (ďalej aj ako „Iní poskytovatelia“).

II.
Objednávka

6. Podmienkou platnosti elektronickej Objednávky je vyplnenie formulára
údajmi, t.j. pravdivé a úplné vyplnenie požadovaných osobných údajov, a to
mena, priezviska, obchodné meno (voliteľné), adresy bydliska, telefonického
čísla a e-mailovej adresy. Ak nebude Objednávka obsahovať náležitosti
uvedené v predchádzajúcej vete, považuje sa za neúplnú, resp. neurčitú.

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť Objednávku alebo jej časť v
    prípade, ak:
  • Objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (napr. nemožnosť odoslať
    odpoveď (akceptáciu) na e-mailovú adresu, ktorá bola Kupujúcim uvedená
    v Objednávke; alebo
  • Kupujúci nereaguje na prípadnú výzvu Predávajúceho; alebo
  • Objednávka je neúplná alebo neurčitá; alebo
  • nebolo možné potvrdiť Objednávku; alebo
  • ak celková cena za objednanú Službu vrátane prípadného poštovného
    nebola Kupujúcim uhradená Predávajúcemu; alebo
  • Predávajúci nevie zabezpečiť Službu objednanú Kupujúcim.
  1. Objednávku Kupujúci dokončí kliknutím na príslušné tlačidlo. Pred
    zakliknutím príslušného tlačidla je Kupujúci povinný oboznámiť sa s
    týmito Obchodnými podmienkami a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím
    príslušného tlačidla.
  2. Odoslaním Objednávky Kupujúcim sa táto považuje za záväznú.
  3. Predávajúci bezodkladne odošle Kupujúcemu potvrdzujúci e-mail o prijatí
    objednávky spolu s voucherom obsahujúci poukaz na Službu zakúpenú
    Kupujúcim (ďalej aj ako „Voucher“ alebo aj „Poukaz“). Voucher môže byť Kupujúcemu zaslaný rovnako
    dobierkou v prípade voľby. Doručením e-mailu Predávajúceho na e-mailovú
    adresu Kupujúceho o tom, že Predávajúci obdržal Objednávku, sa
    Objednávka považuje za prijatú, čím vzniká kúpna zmluva uzatvorená na
    diaľku medzi Predávajúcim a Kupujúcim.
  4. Storno Objednávky:
  • Kupujúci môže stornovať Objednávku aj bez udania dôvodu kedykoľvek pred
    tým ako bola Objednávka prijatá podľa bodu 11 Obchodných podmienok.
  • Po prijatí Objednávky podľa bodu 11 Obchodných podmienok môže Kupujúci
    zrušiť svoju Objednávku najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni kedy
    Predávajúci obdržal Objednávku od Kupujúceho. Kupujúci je v takomto
    prípade povinný zaplatiť Predávajúcemu storno poplatok vo výške 10% z ceny objednávky.
  • Objednávku je možné zrušiť len v pracovných dňoch, a to e-mailom na
    adrese: obchod@leteckezazitky.sk , pričom je v predmete e-mailu
    potrebné uviesť STORNO OBJEDNÁVKY.

III.
Cena a poštovné

  1. Cena Služieb je uvedená na webstránke Internetového obchodu.
  2. Predávajúci si vyhradzuje právo jednostrannej zmeny cien Služieb a
    poštovného. Konečná cena pre Kupujúceho a poštovné sú uvedené v
    potvrdení Objednávky.
  3. Predávajúci môže poskytnúť na ponúkané Služby zľavy, ktoré budú uvedené
    na internetovej stránke Internetového obchodu Predávajúceho.
  4. Cena poštovného je vo výške:
  • 0,00 €, ak je Voucher dodávaný v rámci Slovenskej republiky.
  • 0,00 €, ak je Voucher dodávaný v rámci Európy.
  • 5,99 €, ak je Voucher dodávaný do ostatných (tretích) krajín, t. j.
    mimo Slovenskej republiky a krajín Európy.
  1. K Službe zakúpenej Kupujúcim od Predávajúceho je priložená faktúra.
    Kupujúci súhlasí, aby bol alternatívne Predávajúci oprávnený zaslať
    Kupujúcemu elektronickú faktúru na jeho e-mailovú adresu.

IV.
Možnosti platby za Služby

  1. Možnosť platby za služby resp. platobný systém je napojený na platobnú
    bránu spoločnosti 24-pay, s.r.o., ktorá poskytuje zabezpečenú
    technológiu prijímania kariet a on-line bankových prevodov. Všetky
    údaje o platobných kartách a hesiel k elektronickému bankovníctvu
    zadávate pomocou zabezpečeného a dôveryhodného kanála spoločnosti
    24-pay, s.r.o..

21. Predávajúci akceptuje platbu za Služby len prostredníctvom platobnej
brány a to buď: Online platobnou kartou: VISA, VISA Electron, MasterCard,
MasterCard Electronic, Maestro, a/alebo Bankovým prevodom prostredníctvom
Paypal, a/alebo Google Pay, kryptomenou Bitcoin a/alebo dobierkou
prostredníctvom Slovenskej pošty.

  1. Ak cena nebude uhradená v plnej výške za objednanú Službu vrátane
    poštovného, Predávajúci je oprávnený zastaviť alebo prerušiť akúkoľvek
    dodávku Služby Kupujúcemu.

V.
Dodacie podmienky a prevzatie Voucheru

  1. Predávajúci zasiela Voucher Kupujúcemu, až po úspešnom zaplatení kúpnej
    ceny v zmysle článku IV.
  2. Voucher je Kupujúcemu zasielaný prostredníctvom emailu na adresu, ktorú
    zadal v Objednávke, alebo na ním uvedenú adresu bydliska/sídla
    Kupujúceho alebo na inú adresu uvedenú Kupujúcim v Objednávke.
  3. Voucher Predávajúci dodáva bez územného obmedzenia.
  4. Voucher odoslaný Predávajúcim, je Kupujúci povinný prevziať.
  5. V prípade, ak objednaný Voucher nebude možné expedovať, Predávajúci
    bude o tom Kupujúceho ihneď informovať.

VI.
Uplatňovanie Voucheru

28. Na využitie Služby, ktorú si Kupujúci zakúpil v Internetovom obchode je
potrebné uplatniť Voucher, ktorý Kupujúci obdržal a to v elektronickej,
alebo papierovej forme.

29. Voucher obsahuje nasledujúce údaje: a) popis Služby, ktorú si Kupujúci
objednal, b) doba platnosti Voucheru, c) kód Voucheru d) heslo Voucheru.

30. Voucher je možné použiť iba jedenkrát, v prípade ak vo Voucheri nie je
uvedené inak. Voucher je prevoditeľný na tretiu osobu.

31. Doba platnosti Voucheru je obmedzená a Voucher možno použiť najneskôr
posledný deň tejto lehoty. V prípade ak posledný deň lehoty pripadá na
sviatok, alebo víkend je posledný deň lehoty stanovený Predávajúcim podľa
dohody s Kupujúcim.

32. V prípade ak na využitie Voucheru je viazaná osobitná podmienka napr.
dosiahnutie veku (18+), alebo splnenie odbornej spôsobilosti (vlastníctvo
dokladu), Predávajúci je povinný Kupujúceho na to upozorniť pred
uskutočnením Objednávky.

33. Pre uplatnenie Voucheru je potrebné si zarezervovať termín u
Predávajúceho. Zmenu zarezervovaného termínu je potrebné oznámiť
Predávajúcemu najneskôr 3 dni pred uskutočnením Služby.

34. Predávajúci má právo v prípade zlého počasia, alebo iných objektívnych
skutočností, ktoré by mohli spôsobiť prípadnú škodu na majetku, alebo na
zdraví zrušiť zarezervovaný termín a poskytnúť nový termín po dohode.

35. Predávajúci môže odmietnuť Voucher v prípade že: a) bol predložený po
dobe platnosti, b) bol už raz použitý, c) bol neplatný z dôvodu odstúpenia
od Objednávky d) poskytnutie Služby by bolo v rozpore s platnými právnymi
predpismi.

VII.
Reklamácia

  1. Predávajúci zodpovedá, že Voucher obsahuje všetky náležitosti, tak ako
    je uvedené v Internetovom obchode a že Kupujúcemu bude dodané
    požadované množstvo objednaných Voucherov.
  2. V prípade, že Kupujúci pri prevzatí Voucheru zistí vady, je povinný:
  • oznámiť jednotlivé vady Voucheru Predávajúcemu do 2 pracovných dní odo
    dňa prevzatia Voucheru, telefonicky na číslo: +421 908 770 702,
    e-mailom na e-mailovú adresu obchod@leteckezazitky.sk alebo na adrese
    Predávajúceho, Letisko 918, 900 50 Kráľová pri Senci, Slovenská
    republika,
  • každý jeden prípad reklamácie bude Predávajúcim posudzovaný osobitne
  1. Predávajúci vybaví reklamáciu bezodkladne, resp. najneskôr v lehote 30
    kalendárnych dní odo dňa obdržania reklamovaného Voucheru.
  2. V prípade ak Kupujúci chce reklamovať poskytnutú Službu, je potrebné
    takúto reklamáciu oznámiť Predávajúcemu osobne a to emailom na
    e-mailovú adresu obchod@leteckezazitky.sk /resp. telefonicky na číslo
    +421 908 770 702 alebo doporučenou poštou na adrese Predávajúceho,
    Letisko 918, 900 50 Kráľová pri Senci, Slovenská republika. V
    písomnosti môže Kupujúci navrhnúť aj spôsob vybavenia reklamácie.
  3. Predávajúci je povinný postupovať pri vybavovaní reklamácie v súlade so
    zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a zákonom 40/1964 Zb.
    Občiansky zákonník a vybaviť takúto reklamáciu najneskôr do 30 dní.

VIII.
Vrátenie Voucheru / Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do
    štrnástich dní odo dňa prevzatia Voucheru.
  2. Okamih prevzatia Voucheru sa spravuje ustanovením § 7 ods. 4 Zákona č.
    102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
    poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy
    uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
    doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  3. Odstúpením Kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje. V
    takomto prípade Predávajúci:
  • vráti Kupujúcemu najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy
    cenu zaplatenú za Voucher, ktorú Kupujúci uhradil, vrátane nákladov,
    ktoré Kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním Voucheru, a to
    prevodom na bankový účet Kupujúceho oznámeného podľa bodu 36. Náklady
    na vrátenie Voucheru znáša Kupujúci.
  1. Ak sa Kupujúci rozhodne odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 33,
    Kupujúci kontaktuje Predávajúceho vyplneným formulárom na odstúpenie od
    zmluvy podľa Prílohy č. 1 Obchodných podmienok s uvedením kódu
    Voucheru, mena a priezviska, resp. obchodného mena, adresy
    bydliska/sídla Kupujúceho a dátumu objednania alebo prijatia
    Objednávky.
  2. Podmienkami pre odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa bodu 33 sú:
  • Služba nesmie byť využitá, v prípade ak Služba uvedená na Voucheri bola
    poskytnutá Predávajúcim, Kupujúci vyhlasuje, že bol poučený o tom, že
    už nemá možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy
  1. Ak Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy podľa bodu 33, Voucher zasielaný
    späť Predávajúcemu zasiela Kupujúci na vlastné nebezpečenstvo a znáša
    prípadnú škodu v plnom rozsahu, ktorá na Voucheri vznikne.
  2. Predávajúci nie je povinný akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy
    Kupujúcim najmä ak Voucher je akýmkoľvek spôsobom porušený, resp.
    využitý treťou osobou.

 

IX.
Spracúvanie osobných údajov

  1. Predávajúci spracúva osobné údaje tretích osôb, najmä Kupujúcich alebo
    osôb, ktoré sa registrovali alebo prihlásili (ďalej len „Registrované osoby“) na portáli Internetového obchodu
    Predávajúceho www.leteckezazitky.sk (ďalej len „Portál
    “), v súlade s príslušnými právnymi predpismi o ochrane osobných
    údajov, najmä Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z
    27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov
    a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES
    (ďalej len „Nariadenie“) a zákonom č. 18/2018 Z.z. o
    ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v
    platnom a účinnom znení (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“).
  2. Kupujúci odoslaním Objednávky, alebo Registrovaná osoba kliknutím na
    tlačidlo „Zaregistrovať“ pri registrácii na Portál Predávajúceho,
    potvrdzuje, že ním poskytnuté osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko,
    telefónne číslo, e-mailová adresa, adresa bydliska sú presné a
    pravdivé. Spracúvanie uvedených osobných údajov vykonáva Predávajúci na
    právnom základe: spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na plnenie
    zmluvy, ktorej zmluvnou stranou sú Predávajúci a Kupujúci, resp.
    Registrovaná osoba alebo na vykonanie opatrenia pred uzatvorením
    takejto zmluvy na základe žiadosti Kupujúceho, resp. Registrovanej
    osoby, v zmysle ustanovenia čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia. Spôsobom
    spracúvania osobných údajov je ich zhromažďovanie, uchovávanie,
    poskytnutie a iné spôsoby spracúvania nevyhnutné pre fakturačné účely,
    ako aj plnenie práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvy medzi
    Predávajúcim a Kupujúcim, resp. Registrovanou osobu, ako napríklad
    doručenie Voucheru dohodnutého v Objednávke, poskytnutie zakúpenej
    Služby, vrátane neskoršej komunikácie (reklamácia, odstúpenie od zmluvy
    a pod.), alebo pre potreby zasielania informácií o Službách
    Predávajúceho na e-mailovú adresu Kupujúceho, resp. Registrovanej
    osoby. Na účel vykonania elektronickej platby podľa týchto Obchodných
    podmienok môžu byť v nevyhnutnom rozsahu spracúvané aj údaje Kupujúceho
    o jeho platobnej karte. Kupujúci, resp. Registrovaná osoba nesie plnú
    zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnosťou alebo neaktuálnosťou ním
    poskytnutých osobných údajov.
  3. Predávajúci je oprávnený spracúvať osobné údaje nad rozsah uvedený v
    bode 40 Obchodných podmienok, a ktorých spracúvanie nie je zlučiteľné s
    právnym základom uvedeným v rovnakom bode Obchodných podmienok, len na
    základe predchádzajúceho súhlasu poskytnutého Kupujúcim, resp.
    Registrovanou osobou dobrovoľne a na vopred stanovený účel, rozsah a
    dobu spracúvania. Kupujúci, resp. Registrovaná osoba má právo takto
    udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať, pričom odvolanie je účinné
    dňom jeho doručenia Predávajúcemu.
  4. Predávajúci sa zaväzuje nevyužívať a neposkytovať osobné údaje mimo
    rozsah nevyhnutný na uplatňovanie práv a plnenie povinností súvisiacich
    s predajom Služieb prostredníctvom Internetového obchodu a zabezpečením
    jeho chodu.
  5. Osobné údaje sú spracúvané tretími osobami, a to prevádzkovateľom
    webových stránok, na ktorých je uložený Internetový obchod a to
    spoločnosťou WebSupport s. r. o. (prevádzkovateľ e – shop systému),
    ďalej subjektom, ktorý zabezpečuje plnenie si povinností Predávajúceho
    v súlade so zákonom č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších
    predpisov, Iní poskytovatelia s ktorými má Predávajúci uzatvorené
    zmluvy o spracúvaní osobných údajov a títo Iní poskytovatelia vystupujú
    vo vzťahu k Predávajúcemu ako prevádzkovateľovi ako sprostredkovatelia,
    a taktiež subjektom poskytujúcim kuriérske služby, ako aj Slovenskej
    pošte, a.s., za účelom doručenia Voucheru v zmysle Objednávky.
  6. Predávajúci sa zaväzuje vykonať všetky kroky vedúce k zabezpečeniu čo
    najvyššej miery ochrany osobných údajov Kupujúceho, resp. Registrovanej
    osoby pred ich protiprávnym spracúvaním.
  7. Predávajúci v zmysle ustanovenia čl. 13 ods. 1 Nariadenia poskytuje
    Kupujúcemu, resp. Registrovanej osobe nasledovné informácie:
  • identifikačné údaje Predávajúceho sú uvedené v bode 1 Obchodných
    podmienok,
  • účel, ako aj právny základ spracúvania osobných údajov je uvedený v
    bode 40 Obchodných podmienok,
  • zoznam spracúvaných osobných údajov je uvedený v bode 40 Obchodných
    podmienok,
  • osobné údaje, resp. osobné údaje sú poskytnuté tretím osobám uvedeným v
    bode 43 Obchodných podmienok,
  • Predávajúci uchováva osobné údaje po dobu existencie registrácie na
    Internetovom obchode, inak v súlade s osobitnými právnymi predpismi,
  • Kupujúci, ako aj Registrovaná osoba majú právo od Predávajúceho
    požadovať prístup k ich osobným údajom, právo na opravu ich osobných
    údajov, právo na vymazanie ich osobných údajov alebo právo na
    obmedzenie osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov,
    ako aj právo na prenosnosť osobných údajov,
  • Kupujúci, ako aj Registrovaná osoba, môže pri podozrení, že jeho osobné
    údaje sú neoprávnene spracúvané, podať Úradu na ochranu osobných údajov
    Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov
    podľa ustanovenia § 100 Zákona o ochrane osobných údajov.

  1. Informácie o právach dotknutej osoby – Kupujúceho, resp.
    Registrovanej osoby:


    Osoba poskytujúca osobné údaje (ďalej aj „dotknutá osoba“) má v zmysle čl. 15 až čl. 21 a čl. 34
    Nariadenia práva v zmysle nasledujúcich bodov Obchodných podmienok.
  2. Právo na prístup k osobným údajom:
    Dotknutá osoba má právo získať od Predávajúceho potvrdenie o tom, či sa
    spracúvajú osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. Dotknutá osoba má právo
    získať prístup k týmto údajom a k informáciám uvedeným v bode 45
    Obchodných podmienok.
  3. Právo na opravu osobných údajov:
    Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci bez zbytočného odkladu
    opravil nesprávne osobné údaje, ktoré sa jej týkajú. So zreteľom na
    účel spracúvania osobných údajov má dotknutá osoba právo na doplnenie
    neúplných osobných údajov.
  4. Právo na vymazanie (právo „na zabudnutie“):
    Dotknutá osoba má tiež právo dosiahnuť u Predávajúceho bez zbytočného
    odkladu vymazanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, a
    prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu vymazať osobné údaje
    ak je splnený niektorý z týchto dôvodov:
  • osobné údaje už nie sú potrebné na účel, na ktorý sa získali alebo inak
    spracúvali; alebo
  • dotknutá osoba odvolá súhlas, na základe ktorého sa spracúvanie
    osobných údajov vykonáva, a neexistuje iný právny základ pre
    spracúvanie osobných údajov; alebo
  • dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov a neprevažujú žiadne
    oprávnené dôvody na spracúvanie osobných údajov alebo dotknutá osoba
    namieta spracúvanie osobných údajov na účel priameho marketingu; alebo
  • osobné údaje sa spracúvajú nezákonne; alebo
  • je dôvodom pre výmaz splnenie povinnosti podľa Zákona o ochrane
    osobných údajov, osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou
    je Slovenská republika viazaná; alebo
  • sa osobné údaje získavali v súvislosti s ponukou služieb informačnej
    spoločnosti.
  1. Právo na obmedzenie spracúvania:
    Dotknutá osoba má právo na to, aby Predávajúci obmedzil spracúvanie
    osobných údajov, ak:
  • dotknutá osoba namieta správnosť osobných údajov, a to počas obdobia
    umožňujúceho Predávajúcemu overiť správnosť spracúvaných osobných
    údajov; alebo
  • spracúvanie osobných údajov je nezákonné a dotknutá osoba namieta
    vymazanie osobných údajov a žiada namiesto toho obmedzenie ich
    použitia; alebo
  • Predávajúci už nepotrebuje osobné údaje na účel spracúvania osobných
    údajov, ale potrebuje ich dotknutá osoba na uplatnenie právneho nároku;
    alebo
  • dotknutá osoba namieta spracúvanie osobných údajov, a to až do
    overenia, či oprávnené dôvody na strane Predávajúceho prevažujú nad
    oprávnenými dôvodmi dotknutej osoby.

Dotknutú osobu, ktorej spracúvanie osobných údajov sa obmedzí, je
Predávajúci povinný informovať pred tým, ako bude obmedzenie spracúvania
osobných údajov zrušené.


  1. Oznamovacia povinnosť v súvislosti s opravou alebo vymazaním
    osobných údajov alebo obmedzením spracúvania:

    Na základe ustanovenia čl. 20 Nariadenia je Predávajúci v prípade, ak
    to dotknutá osoba požaduje, povinný informovať dotknutú osobu o
    príjemcoch, ktorým Predávajúci oznámil opravu osobných údajov,
    vymazanie osobných údajov alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov.
  2. Právo na prenosnosť údajov:
    Dotknutá osoba má právo získať osobné údaje, ktoré sa jej týkajú a
    ktoré poskytla Predávajúcemu, v štruktúrovanom, bežne používanom a
    strojovo čitateľnom formáte a má právo preniesť tieto osobné údaje
    ďalšiemu prevádzkovateľovi.
  3. Právo namietať spracúvanie osobných údajov:
    Dotknutá osoba má právo namietať spracúvanie jej osobných údajov z
    dôvodu týkajúceho sa jej konkrétnej situácie vykonávané na právnom
    základe z dôvodu, že spracúvanie osobných údajov je nevyhnutné na
    splnenie úlohy realizovanej vo verejnom záujme alebo z dôvodu, že
    spracúvanie je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov Predávajúceho
    alebo tretej strany, vrátane profilovania založeného na týchto
    ustanoveniach. Predávajúci nesmie ďalej spracúvať osobné údaje, ak
    nepreukáže nevyhnutné oprávnené záujmy na spracúvanie osobných údajov,
    ktoré prevažujú nad právami alebo záujmami dotknutej osoby, alebo
    dôvody na uplatnenie právneho nároku. Dotknutá osoba má právo namietať
    spracúvanie osobných údajov, ktoré sa jej týkajú, na účel priameho
    marketingu vrátane profilovania v rozsahu, v akom súvisí s priamym
    marketingom.

  4. Právo namietať a automatizované individuálne rozhodovanie:

    dotknutá osoba má právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie,
    ktoré je založené výlučne na automatizovanom spracúvaní osobných údajov
    vrátane profilovania a ktoré má právne účinky, ktoré sa jej týkajú
    alebo ju obdobne významne ovplyvňujú.
  5. Právo na oznámenie porušenia ochrany osobných údajov:
    V prípade porušenia ochrany osobných údajov, ktoré pravdepodobne
    povedie k vysokému riziku pre práva a slobody fyzických osôb,
    Predávajúci bez zbytočného odkladu oznámi porušenie ochrany osobných
    údajov dotknutej osobe.
  6. Poskytnutie informácií dotknutej osobe:
  • Predávajúci je povinný poskytnúť dotknutej osobe na základe jej
    žiadosti informácie podľa čl. 13, čl. 15 až čl. 21 a čl. 34 Nariadenia,
    ktoré sa týkajú spracúvania jej osobných údajov. Informácie je povinný
    poskytnúť v listinnej podobe alebo elektronickej podobe, spravidla v
    rovnakej podobe, v akej bola podaná žiadosť. Ak o to požiada dotknutá
    osoba, informácie môže Predávajúci poskytnúť aj ústne, ak dotknutá
    osoba preukáže svoju totožnosť iným spôsobom. Predávajúci je pri
    uplatňovaní práv podľa čl. 15 až čl. 21 Nariadenia povinný poskytnúť
    dotknutej osobe súčinnosť.
  • Predávajúci je povinný poskytnúť dotknutej osobe informácie podľa bodu
    1 Obchodných podmienok do jedného mesiaca od doručenia žiadosti.
    Uvedenú lehotu môže Predávajúci v odôvodnených prípadoch s ohľadom na
    komplexnosť a počet žiadostí predĺžiť o ďalšie dva mesiace, a to aj
    opakovane. Predávajúci je povinný informovať o každom takom predĺžení
    dotknutú osobu do jedného mesiaca od doručenia žiadosti spolu s dôvodmi
    predĺženia lehoty.
  • Informácie podľa bodu 1 Obchodných podmienok poskytuje Prevádzkovateľ
    bezodplatne.
  • Ak je žiadosť dotknutej osoby zjavne neopodstatnená alebo neprimeraná
    najmä pre jej opakujúcu sa povahu, Predávajúci môže požadovať primeraný
    poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na poskytnutie informácií
    alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady na
    oznámenie alebo primeraný poplatok zohľadňujúci administratívne náklady
    na uskutočnenie požadovaného opatrenia, alebo odmietnuť konať na
    základe žiadosti.

Používanie súborov cookie

57. Súbormi cookie sa rozumejú malé textové súbory uložené v koncovom
zariadení Kupujúceho, resp. Registrovanej osoby (ďalej len „Koncové zariadenie“), ktoré do tohto zariadenia ukladá a
získava k ním prístup Predávajúci prostredníctvom prevádzkovania Portálu.
Prostredníctvom súborov cookie si Portál uchováva informácie o
preferenciách a nastaveniach Kupujúceho. Uchovávanie súborov cookie
zefektívňuje a zrýchľuje prácu a používanie Portálu.

  1. Súbory cookie neobsahujú škodlivé počítačové programy, malware ani
    spyware.
  2. Portál používa dočasné súbory cookie, ktoré sa v Koncovom zariadení
    uchovávajú len počas jednej návštevy konkrétnej internetovej stránky.
    Tieto súbory sa z Koncového zariadenia automaticky odstránia po
    zatvorení zvoleného internetového prehliadača.
  3. Portál používa aj trvalé súbory cookie, ktoré sa ukladajú v Koncovom
    zariadení za účelom:
  • zapamätania konkrétnych slovných spojení, ktoré boli zadané do
    vyhľadávača Portálu,
  • zapamätania navštívených miest Portálu a zisťovania, ktoré stránky a
    funkcie používajú užívatelia najčastejšie,
  • zapamätania hodnotenia a komentárov, ktoré užívatelia do Portálu
    vložia,
  • zabezpečenie informácii potrebných pre webovú analýzu a štatistiku
    (ktoré stránky boli navštívené, aký dlhý čas na nich bol strávený,
    dátum a počet jednotlivých návštev Portálu, časový interval požívania a
    pod.),
  • zabezpečenie a zjednodušenie používania užívateľských nastavení.

61. Informácie získané zo súborov cookie Predávajúci nesprostredkúva tretím
subjektom a súčasne Predávajúci nezodpovedá za súbory cookie tretích strán.

  1. Pokiaľ sa Registrovaná osoba neprihlási do Portálu prostredníctvom
    prihlasovacích údajov, nedochádza prostredníctvom súborov cookie k
    spracúvaniu jej osobných údajov.
  2. Súbory cookie je možné pomocou internetového prehliadača odmietnuť,
    nastaviť používanie len niektorých súborov cookie alebo úplne z
    Koncového zariadenia odstrániť.
  3. V prípade nepoužívania súborov cookie Kupujúci nenesie zodpovednosť za
    nesprávne fungovanie Portálu na Koncovom zariadení, zapríčinené
    odmietnutím používania súborov cookie.

X.

Rozhodné právo, právomoc súdu a alternatívne riešenie sporov

  1. Predávajúci a Kupujúci sa zaväzujú, že všetky spory, ktoré vzniknú z
    ich právneho vzťahu, budú riešiť vzájomnými zmierlivými rokovaniami,
    aby tak predišli možným súdnym sporom. Ak mimosúdnymi rokovaniami
    Predávajúci a Kupujúci nedospejú k zmieru, budú svoje spory riešiť pred
    príslušným súdom Slovenskej republiky.
  2. Právne vzťahy Zmluvou alebo Obchodnými podmienkami výslovne neupravené
    sa riadia ustanoveniami platnými právnymi predpismi Slovenskej
    republiky v platnom a účinnom znení.
  3. Alternatívne riešenie sporov:
  • Účelom tohto ustanovenia Obchodných podmienok je informovať
    Spotrebiteľa o možnosti a podmienkach alternatívneho riešenia sporov
    medzi Predávajúcim a Spotrebiteľom.
  • Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia
    sporov, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu
    medzi jeho stranami, t.j. medzi Predávajúcim a Spotrebiteľom.
    Spotrebiteľ môže svoj spor s Predávajúcim riešiť prostredníctvom
    alternatívneho riešenia sporov.
  • Orgánom alternatívneho riešenia sporov je v zmysle všeobecne záväzných
    právnych predpisov Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môže
    Spotrebiteľ obrátiť.
  • Spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia
    sporov informovať na:

    http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
  • Spotrebiteľ môže taktiež podať návrh na začatie alternatívneho riešenia
    sporu prostredníctvom Európskej platformy alternatívneho riešenia
    sporov RSO podľa čl. 14 ods. 1 a 2 nariadenia Európskeho parlamentu a
    Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov
    online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica
    2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online) (Ú. v.
    EÚ L 165, 18. 6. 2013).
  • V súlade s vyššie uvedeným nariadením Predávajúci uvádza odkaz na
    možnosti využitia Európskej platformy RSO:

    https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

    .

XI.
Záverečné ustanovenia

  1. Obchodný vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim v celom svojom rozsahu
    podlieha režimu týchto Obchodných podmienok, právnemu poriadku
    Slovenskej republiky, najmä ustanoveniam zákona č. 513/1991 Zb.
    Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a to aj v prípade, že
    Kupujúci je štátnym príslušníkom inej krajiny ako Slovenská republika.
    V prípade, že účastníkom právneho vzťahu je Spotrebiteľ, vzťahujú sa na
    tento právny vzťah aj príslušné ustanovenia zákona č. 250/2007 Z. z. o
    ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č.
    372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č.
    102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
    poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy
    uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
    doplnení niektorých zákonov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom
    obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej
    kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a
    doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z., zákona č.
    351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších
    predpisov, a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení
    neskorších predpisov, a to aj v prípade, že Kupujúci je štátnym
    príslušníkom inej krajiny ako Slovenská republika.
  2. Ak bude niektoré ustanovenie Obchodných podmienok neplatné, neúčinné
    alebo nevymáhateľné, ostatné ustanovenia Obchodných podmienok ostávajú
    v platnosti a účinnosti.
  3. Orgánom dozoru nad dodržiavaním povinností Predávajúceho je Slovenská
    obchodná inšpekcia podľa zákona Slovenskej národnej rady č. 71/1986 Zb.
    o Slovenskej obchodnej inšpekcii.
  4. Všetky písomnosti a iné zásielky, ktoré Kupujúci bude doručovať
    Predávajúcemu, je Kupujúci povinný doručiť osobne alebo doporučene
    prostredníctvom pošty, kuriérskej spoločnosti alebo prostredníctvom
    elektronickej pošty na adresu Predávajúceho uvedenú na webstránke
    Predávajúceho, pokiaľ v týchto Obchodných podmienkach nie je uvedené
    inak.
  5. Kúpna zmluva uzatvorená na diaľku medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa
    spravuje týmito Obchodnými podmienkami Predávajúceho. Obchodné
    podmienky sa pre Kupujúceho alebo Registrovanú osobu stávajú účinnými a
    záväznými dňom registrácie Registrovanej osoby na Portáli Predávajúceho
    alebo objednaním Služby ponúkanej Predávajúcim.
  6. Registrovaná osoba, najmä Kupujúci registráciou na webstránke
    Internetového obchodu Predávajúceho alebo odoslaním Objednávky
    potvrdzuje, že sa oboznámila s Obchodnými podmienkami Predávajúceho,
    ktoré sú k dispozícii na webových stránkach Internetového obchodu
    Predávajúceho, týmto Obchodným podmienkam rozumie, súhlasí s nimi a
    zaväzuje sa nimi riadiť.
  7. Predávajúci má právo kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto
    Obchodné podmienky Predávajúceho. Zmenené a doplnené Obchodné podmienky
    nadobúdajú účinnosť dňom uverejnenia na webstránke Internetového
    obchodu.
  8. Obchodné podmienky boli vypracované Predávajúcim a sú platné a účinné
    od 01.06.2019.


Orgán dozoru na úseku ochrany spotrebiteľa:

Dozor nad dodržiavaním povinností Predávajúceho vykonáva orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Prievozská 32, 820 07 Bratislava

Odbor výkonu dozoru

Tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04

Fax č. 02/58 27 21 70

Príloha č. 1

Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku

v zmysle § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na
diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a
doplnení niektorých zákonov

Predávajúci

Obchodné meno:

 

Ulica a číslo:

 

Mesto:

 

PSČ:

 

IČO:

 

DIČ/IČ DPH:

 

Telefón:

 

E-Mail:

 

Kupujúci

Meno a priezvisko:

 

Ulica a číslo:

 

Mesto:

 

PSČ:

 

Telefón:

 

E-Mail:

 


Týmto Vám oznamujem, že odstupujem od uzavretej:

Zmluvy o poskytnutí služby (Voucher)

Zmluvy o poskytnutí služby (Služby)


Predmet zmluvy bol zakúpený prostredníctvom
internetovej stránky:


Bola mi zaslaná potvrdená objednávka číslo:

 

Zo dňa:

 

Číslo faktúry:

 


Voucher mi bol doručený dňa (deň prevzatia):

 


Žiadam preto o vrátenie (ponechajte len jednu možnosť):

plnej hodnoty faktúry alebo čiastočnej hodnoty faktúry

názov vráteného predmetu zmluvy, a počet kusov

 

Požadovaná hodnota k vráteniu:

 

 


Požadovanú sumu mi vráťte (vybraté ponechajte):

 

prevodom na účet, číslo/kód banky alebo IBAN:

 


Ak Voucher nie je súčasťou zásielky, beriem na vedomie skutočnosť, že
Predávajúci nie je povinný vrátiť peniaze do 14 dní odo dňa doručenia
odstúpenia od zmluvy, do momentu pokiaľ mu nie je dodaný Voucher
schválený Predávajúcim.


Najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia som povinný / povinná zaslať
Voucher Predávajúcemu.

V ……………………………….. Dňa ……………………..

………………………………

Meno priezvisko

(podpis)